Wdrożenia

Praca z pulpitem głównym – zarządzanie zleceniami


W kolejnym wpisie z serii poświęconej naszemu produktowi do zarządzania produkcją – FACTORY plus chciałbym zaprezentować to co widzi użytkownik po udanym zalogowaniu się do systemu.

 

 

Interfejs programu podzielony jest na umiejscowioną na górze ekranu belkę nawigacyjną (menu), oraz zajmujący większość ekranu obszar roboczy. Jeżeli chodzi o menu to mamy tam trzy duże pomarańczowe przyciski, które są odnośnikami do najważniejszych funkcji aplikacji – Produkcja (podgląd i planowanie), Zlecenia (zarządzanie zleceniami) i Nowe Zlecenie. Obok tych trzech głównych przycisków mamy z tego poziomu dostęp do:

 

  • rejestru zleceń zakończonych z funkcją rozliczania zleceń
  • raportu prezentującego stan produkcji wszystkich detali
  • raportu prezentującego wykaz wszystkich operacji zarejestrowanych na hali
  • magazynu surowców
  • katalogu produktów
  • ustawień i baz danych (np klientów i dostawców)

Czytaj artykuł

System zarządzania produkcją w modelu abonamentowym


W poprzednim artykule opublikowałem listę możliwych rozwiązań, dotyczących zakupu aplikacji do zarządzania produkcją. Dzisiaj chciałbym skupić się na modelu abonamentowym, który w mojej opinii jest najkorzystniejszym rozwiązaniem dla małych i średnich firm przemysłowych.

Wspominając o modelu abonamentowym, mam na myśli stałą miesięczną opłatę za usługę korzystania z oprogramowania, w której zawiera się koszt licencji, wsparcia, sprzętu, utrzymania infrastruktury itd.

 

Plusami takiego rozwiązania są:

 

  • bardziej korzystna opcja płacenia częstszych, małych kwot, zamiast jednej wysokiej opłaty za wdrożenie, która mogłaby naruszyć budżet,
  • stała, przewidywalna miesięczna opłata,
  • niskie koszty wdrożenia,
  • brak konieczności zainwestowania w drogą infrastrukturę informatyczną – oprogramowanie jest udostępniane ze zdalnego serwera,
  • brak konieczności utrzymywania działu IT, odpowiedzialnego za utrzymanie i poprawne działanie aplikacji,
  • automatyczne aktualizacje, do najnowszej wersji – nie ma potrzeby wydawania pieniędzy na zakup najnowszej wersji oprogramowania,
  • wliczone w koszty wsparcie specjalistów odpowiedzialnych za rozwój systemu,
  • zapewnienie bezpieczeństwa danym spoczywające na dostawcy usługi.

Czytaj artykuł

Koszt aplikacji dla przedsiębiorstwa produkcyjnego


Nie można mieć wszystkiego …

 

Przygotowując się do napisania tego krótkiego artykułu, znalazłem w sieci obrazek trójkąta pokazującego zależność pomiędzy czasem wykonania aplikacji, jej jakością oraz kosztem który trzeba ponieść:

 

 

Każdy wierzchołek przedstawia oczekiwanie klienta, a problem polega na tym, że możemy wybrać wyłącznie jeden bok. Czyli przykładowo – nie można uzyskać niskiego kosztu chcąc utrzymać krótki czas realizacji i wysoką jakość. Tyle w teorii …

Czytaj artykuł

Technologie, które wykorzystujemy w codziennej pracy


Witam!

 

Dzisiaj chciałbym przedstawić krótki wpis na temat technologii programowania, którymi posługujemy się w naszych projektach.

 

Jeżeli chodzi o bazy danych to w projekcie FACTORY plus opieramy się na MySQL, z planami przejścia w niedalekiej przyszłości na jej ulepszoną siostrą – MariaDB. Mamy również duże doświadczenie w wykorzystaniu najpotężniejszej z dostępnych na ten moment na rynku relacyjnych baz danych – Oracle 11g/12c. Pracujemy z nią głównie w projektach z sektora farmaceutycznego.

Czytaj artykuł

Oferta Nasza misja Skontaktuj się

VISIX Systemy informatyczne
ul. Reja 19 62-100 Wągrowiec
NIP: 766 19 40 695
Zajmujemy się projektowaniem i wytwarzaniem zaawansowanych systemów
informatycznych wspierających pracę w rozmaitych dziedzinach przemysłu
i badań naukowych. Nasze oprogramowanie cechuje wysoka jakość wykonania,
minimalizm, ukierunkowanie na użytkownika oraz bardzo konkurencyjna cena.
(c) 2018 by VISIX, Theme by trendyWebStar modified by Leospace

Zapisz się na nasz newsletter!

Zapisz się, a będziemy Cię informować o wszystkich nowosciach!