W zakładce „Produkty”, wybierając jeden z produktów oraz przechodząc do „Szczegółów marszruty”, znajdziemy pole do edycji „Surowce”, w którym można dodać materiały potrzebne do każdej operacji. Uzupełniając listę surowców, tworzymy recepturę wykonania danej operacji. Główną zaletą tej funkcji jest przede wszystkim lepsza kontrola nad zużyciem materiałów, co przekłada się na efektywne zarządzanie zasobami i minimalizację braków. Bieżące monitorowanie stanów magazynowych ułatwia planowanie i unikanie opóźnień w produkcji.
Dowiedz się więcej Przetestuj!
Należy pamiętać o podaniu niezbędnych surowców do wykonania operacji również w tworzonym „Zleceniu” wybranego produktu przed stworzeniem listy surowców dla danej operacji. Bez tego kroku receptura surowców nie zostanie zaktualizowana.
Receptura zużycia surowca wyświetli się w panelu „Zlecenia produkcyjne” w kolumnie „Zużycie surowca”. Dzięki temu menedżer będzie miał wgląd do receptury i będzie mógł kontrolować braki magazynowe. Ikona pomarańczowego trójkąta z wykrzyknikiem wskazuje na brak surowców w magazynie.
Dowiedz się więcej o katalogu produktów, klikając w link: https://visix.pl/katalog-produktow/